Ibland...

... undrar jag faktiskt på fullt allvar om det är någon som är inne och manipulerar mina klockor !? jag vet inte vart tiden tar vägen ?! men, å andra sidan så sägs det ju att tiden går fort när man har roligt... och det får ju villigt erkännas att ett och annat "roligt" har avverkats under hösten ! En klar fördel med att tiden formligen rasar iväg, är ju att Thailandsresan närmar sig med stormsteg !! om 3,5 vecka så bär det av... ska bli såååå gott !!!
Men, nu var det allt bra länge sedan jag uppdaterade här, och faktum är att det finns lite alster att uppdatera med, sedan vi hade vår lilla "mara" hemma, så har det gått av bara farten, så även om det inte syns jättemycket i mina lådor med kort, så blir albumen allt fylligare *s*. Har försökt att beta av bilderna från vår förlovningsresa i Nice, så några uppslag är därifrån ( kvarstår nu möjligen kanske ett uppslag till... ), sen har jag faktiskt lyckats med en enkel LO till min BOM !! ( dock utan någon rolig text.. men i alla fall en "jag", och där jag för en gångs skull inte gömmer mig bakom mina solglasögon... ). Även bilderna från Samos-resan i våras börjar närma sig insatta och klara snart... några uppslag till bara så..., även sommarseglingsbilderna kommer in så sakteliga !
JO !! måste ju såklart berätta om kul grej *s*....
var ju med i Stamparinas utmaning för några veckor sedan..., och, imorse hade jag ett mail som meddelade att jag vunnit !!! Yippe !! Såna mail är väldigt trevliga att få en mörk novembermorgon *s*

Nä, nu vankas det "Bonde" & Micke Persbrandt, så det är väl bäst att lägga ut bilderna snabbt så man inte missar nåt ! Onsdagar är ju lite "helig"... den andra av två kvällar i veckan som faktiskt TV´n är på... annars står ( hmm... hänger... ) den mest och samlar damm... ( självklart är den "första" kvällen House....  )

Först ut i "alster-paraden" är ett Grattiskort till en av mina bästa vänner som fyllde år för ett tag sedan....



Sen har vi då "Jag"....



och från Nice...

 

 

 

Åsså Samos...

 

Och till sist från Semesterseglingen i somras...

 


Som synes har jag snöat in lite på fjärilar, punchinella & Mirabylls roliga biljetter... sen är det ju några bokstäver som jag har fastnat för... som synes...  !!
Men, har lyckats hålla mig någorlunda ifrån mitt vanliga blå och bruna *s*

Tack för titten ! ( lämna gärna ett spår efter dig... )
och ha det tills vi råkas !

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej! Tycker du är otroligt duktig och produktiv! Fick just en massa inspiration av dina LO´s! Nu fattas bara tiden för att hinna med.. =)

2008-11-19 @ 23:35:27
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Mette

Men så mycket fint du har gjort! Underbara härliga layouter som får mig att längta till sol och värme!

2008-11-20 @ 20:19:00
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: Karin B

Oj vad mycket snyggt du har gjort!

2008-11-20 @ 20:43:05
URL: http://blogg.brandin.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0