Om...

... tre veckor vid den här tiden så sitter vi förmodligen på stranden någonstans på Koh Lanta och intar en chicken panang ! det ska bli såååå gott *s*... Men, innan dess ska vi allt "jula" oss lite..
Resten av veckan nu är återigen fullsmockad med diverse aktiviteter, såsom ut med arbetskompisar, scrappa en kväll ( medan sambon är ute med sina jobbarkompisar på julbord... ), och till helgen bär det av ut till båten, och på lördag skall vi avnjuta Pålles goda julbord på Skottarn med några vänner !
Helgen som gick, gick ju som vanligt alldeles för fort.., men, fick i alla fall pysslat lite igår em med en kompis, sååå, det blev allt några LO´s !

Först ett till mitt BOM-album !



Sen ännu ett från sommarens segling... ( finns ändå många kvar... )

 

Och ännu ett från Samos..

 

Det är ju inte helt lätt att fota sina alster nu, som kanske fler har märkt... och det blir ju inte bättre av att jag inte har min bäste-kamera... min kära "Eros" ( = Canon EOS 350D ). Han är nämligen på lite service och rengöring ( inte en dag försent.... ) !

Ha en fortsatt trevlig vecka och lämna gärna ett spår efter dig innan du fortsätter din färd !



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh vad underbart =D Och om 4 veckor vid den här tiden så har vårt plan mot Phuket precis lyft =)



Kram

2008-11-25 @ 14:21:44
URL: http://u76.blogspot.com
Postat av: Camilla W

Vilka underbara semesterbilder! Härligt att scrappa och minnas och drömma om nya resor.

2008-11-25 @ 17:00:59
URL: http://camillasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Mette

Mmmmm så fint! Underbart!

Säg vad du vill veta, så berättar jag! :)

2008-12-01 @ 22:09:48
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0