För..

... första gången på jag vet inte hur länge ( mer än ett halvår i alla fall.. ) så har vi äntligen en HEL HELG hemma !! UTAN några måsten eller inbokade aktiviteter.. (det enda måstet är ett par tavlor som skall tillverkas, men det är så lite så det räknas inte *s* ). Vädret är ju inte det bästa, 100 % "höstigt" skulle jag vilja kalla det, blåsigt och regnigt... Men, det hindrade oss inte från att ta en lång svamp-plockar-promenad.. så, efter 2 timmar av frisk luft och lite motion, och som lite bonus en hel hög svamp, så kan man med gott samvete ägna resten av dagen åt lite gott o blandat pyssel o mys, o göra sånt där som man aldrig hinner annars... förhoppningsvis ska jag få scrappat lite *s*...
Faktsikt har jag fått ett par pysselstunder under veckan, så "kortlådorna" har fått lite påfyllning, och jag har tom gjort min första LO till min BOM !!! ( en dubbel tom.. ), men, den är inte fotad än, så, den kanske kommer in här när den är förevigad i ettor o nollor så att säga..

Så här såg i alla fall "skörden" ut ( och förmodligen kommer det mera, då min käresta valde att ta en ännu längre sväng.. och han har verkligen näsa för att snoka upp kantareller... )



***

Här är några av alstren som "kommit till" under veckan...
har även gett mig in på julkorten, men, de är inte föreviga än.. de kommer när de kommer...

       

Nä, nu är ska här pysslas !!

Ha en go´ helg !!

Kommentarer
Postat av: Chruss

MUMS!!!!

Vilken härlig skörd!

Och vilka fina kort sen!

2008-10-12 @ 19:09:39
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0