Kalas..

har det varit här i vårt hus ( eller ja, själva kalaset var faktiskt utomhus.... )
Men, ja, de senaste veckorna har endast och uteslutande handlat om planering av kalaset, som det fanns i runda slängar 40 goda anledningar till att ha ... *s*
Det har byggts "amerikansk veranda" ( för att vi skulle ha något att sitta under, och ha möjlighet att täcka in det hela också.. ), det har handlats, planerats, skrivits frågor, åter planerat, städat, målat och fixat och donat...
MEN, jag kan inte säga annat än att det var värt varenda minut av arbete o varenda krona... det blev över förväntan, utan tvekan, och jag kan bara säga som så här, hade mina gäster det bara hälften så kul som jag, så är det gott nog *s*
MEN, sen är det ju som så också att det är gästerna som gör festen, utan dessa underbara vänner hade det inte varit lika kul !! och, de av er som trillar in här vill jag bara säga



för att ni var med o gjorde festen till vad den blev & för alla fantastiskt fina presenter !!

sen ett extra stort tack till min kära sambo "Poppis" som varit med o kämpat för att få iordning på allt, och för "trubaduren"  - OA ( det var en av presenterna jag fick av honom *s* ), och, även ett stort tack till Jögga & Malin som var värdar för tillställningen ( själv hoppade jag bara på tåget och åkte med på en kalaskul resa *s* )
ett litet extra tack också till Malin som hade knåpat ihop en alldeles speciell sång..., och här är några av raderna från den:


( Melodi: Sommarnatt )

Det finns inte en enda sak som ej fått namn och tusen kärleksord

Kanhända materiella ting o har också känslor här på våran jord.!dööh!öö

Viktigt är att alla vet vad som händer i hennes liv!

 Så skönt att hon har Internet och en blogg som  tidsfördriv..


Sommarblogg!Läs om Happie Art och scrapping!aha!

Sommarblogg!Åh!mitt lilla Hjärtegryn!dadada!

Sommarblogg!Foton, semesterdagars happing!Aha

Sommarblogg!Sommars bästa av kvällsvyn!

detta var bara en av alla verser, tyckte den passade att ha här.... *s*

Här kommer också ett litet axplock av bilderna.. ( tagna av Sanne & Per )



( temat för kalaset var Country/Wildlife .... )


Det har mao inte funnits nån tid för pyssel, men, nu så, hoppas jag att det blir ändring på den fronten !
har idag varit o shoppat lite material för ändamålet för presentkort jag fått *s*

Ha dä tills vi hörs !


Kommentarer
Postat av: Per

Det är ju vi som ska tacka ju! Nu när jag har sovit över i ditt scrap-rum känns det som att jag har kommit din hobby lite närmare också :)

2008-10-02 @ 12:38:17
URL: http://psmedia.se/ester
Postat av: Aase/ängel60

Ser ut som det varit ett underbart kalas med roligheter av alla de slag....

Finns kanske ett och annat foto att scrappa nu :)

Att fylla fyrtio var det bästa som hänt mig :) Härligt kul var det.

Kram kram Aase

2008-10-05 @ 10:54:29
URL: http://angel60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0