Mera...

.. skapat ! en dubbel LO från Sommarens härligaste dag,
som jag faktiskt om jag får säga det själv blev rätt nöjd med *s*...

 

åsså nappade jag på en utmaning...
 "Den nya utmaningen går ut på att bli inspirerad av ett känt konstverk. ",
Stamparinas sida... och, jag kom ju osökt att tänka på Monet,
eftersom jag har en näckrosstämpel... sen vet jag inte om jag blev så nöjd iofs  !?



och, när jag ändå satt där och pysslade, så blev det ett par till kort av bara farten...
( med min kära fjäril *s* )

     

Nu dröjer det väl några dagar innan det blir nåt mer pyssel, i helgen bär det av ut till båten igen !! ( men jag kanske kan få en stund över och stämpla o färglägga lite motiv... *s* )

Ha en bra helg !!

Kommentarer
Postat av: Lizzieonlineagain ....

Susigt !!! Du är utmanad ... s ! Läs i min blogg !

// Lizzie

2008-10-18 @ 21:32:56
URL: http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm
Postat av: Sandra

Vilka härliga sommarLOs och söta kort!

2008-10-21 @ 19:40:06
URL: http://smamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0