Sakta..

... men säkert betar jag av högen med foton... dock syns det knappt att jag rör den *s*.., men, å andra sidan så kan jag ju faktiskt se att det växer i albumen ! ( måste tom köpa mer plastfickor nu till det album som jag kör mest med... det där sommarens segling, och greklandsresan "bor"... )
Veckan har ju i vanlig ordning formligen rasat iväg, konferens ons-tors, båten fredag ( och AW på Skottarn såklart... och som vanligt allt gott och trevligt ! )
Lördag, åter hem, fixa o städa ... och "gäster på middag" ...  
men, jag har allt lyckats stjäla några stunder till scrappingen, och det här är vad som har åstadkommits under veckan !
( färgåtergivelsen är inget vidare får jag säga...
inget bra ljus eller ställe att fota dem på... )


 

 

 

 

Jaa, vad ska jag säga, jag kan inte slita mig från mitt bruna och blå *s* !!
och, som synes så har min nya fjärilsstämpel fått jobba !

Biljetterna, de har jag hämtat hos Mirabyll ( tackar för dem !! ) , kan rekommendera ett besök hos henne, hon har massa roliga och fiffiga attiraljer som hon delar med sig av !
Sen kan jag även rekommendera ett besök hos Karin som just nu har en utlottning av scrapmaterial !

Men.. nu måste jag fråga, är det bara jag som tycker det är jobbigt med vintertid... ??
konstaterade nyss att nu dröjer det ett tag innan man kommer att se sitt hus i dagsljus under vardagarna när man jobbar... det blir ju mörkt vid fem !!
( och vi är ju aldrig hemma före halv sex...)
tur att man har nåt kul att se fram emot *s* ... nåt som innebär sol och värme.... !

Nä, nu ska jag se om jag kanske kan knåpa ihop nåt kort eller två innan jag lägger ner verksamheten idag !

Ha det !

Kommentarer
Postat av: Miscela

Det är jobbigt med vintertid... känns som att det är mörkt dygnet runt... =)

2008-10-30 @ 13:22:06
URL: http://miscela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0