Som...

.. vanligt blir ju inte saker o ting som man har tänkt sig, att man aldrig lär sig ?!
men, även om det hanns med det jag trodde under helgen, så har den ändå varit himla skön.. och, jag har i alla fall gjort en del av allt jag hade föresatt mig *s*... Vi kan ju säga som så här, att gårdagens svampskörd blev rätt mycket mer än vad vi någonsin kunnat tro... såå, det tog ju några timmar x-tra att rensa allt... är det sånt bekymmer som klassas som "dagens i-lands-problem" kanske ?? ... nåväl, nu är i alla fall alla kantarellförråd fyllda till bredden !  Jag hade ju trott att jag skulle få pyssla MASSOR... men, nja... var lite svårstartad idag, så jag tog helt sonika hela högen med alla papper, färgade såsom enfärgade, lade ut dem i rader på matsalsbordet... sen fram med en ( av två... ) skokartong med foton, åsså började jag "matcha ihop" ... såå, nu har jag nog ett dryga 10-tal "kit" med papper o foton som bara väntar på att få lite tid o inspiration ... Två av "kitten" hann jag med att slutföra.. och redan på de två så bytte jag ett par av pappren *s*... ja ja, det blir ju som sagt inte alltid som man tänkt.. men, jag är allt rätt så nöjd ändå *s*. Framför allt har jag ju utmanat mig själv att INTE scrappa i bara blått & brunt.. och det har jag i alla fall lyckats med någorlunda... ( kanske för att jag inte valt foton från seglingar *s* )... Dock har jag inte "släppt lös" så som jag skulle vilja... är ju hopplöst fyrkantig.., men det kanske bara är att konstatera att det är sån man är ?!?!?! ( i alla fall i scrappandet... ). Den enda jag lyckats släppa loss lite på är "Min Dag", och enda anledningen till det är väl för att den har legat halvklar hela veckan i väntan på att det skulle inhandlas toners till skrivaren... o då var jag där o "småduttade" lite var o varannan dag ! Nåväl, så här ser veckans scrap-alster ut i alla fall ! Håll till godo..

 

 

 

 

Som vanligt så kör jag ju alltid ett helt uppslag..., och försöker få med så många bilder som möjligt... har man två skokartonger fulla så.... !

Jo, fick ju faktiskt gjort en liten plantering..., fyndade lite i veckan då jag skulle shoppa för mitt presentkort i en närliggande blomsterbutik... det slutade helt enkelt med två stycken krukor i ställ.. ( heter säkert något fint, men jag vet inte vad.. ), såå, blommor inhandlades till dessa med krav på att de ska tåla sol ( de ska stå i varsitt hörn i "matsalen" som ju har fönster runt om, samt söder och västerläge... ), och.. så ska de såklart tåla uttorkning..  ( växter som inte gör det är inte långlivade i det här hemmet... ) men, ja, så här blev i alla fall resultatet !




Ha det så länge !!

Kommentarer
Postat av: Lizzieonlineagain ....

Supersnyggt Webban !!

Nospuss från liten Odåga!

PS Tack för grattis ! DS

2008-10-13 @ 08:47:41
URL: http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm
Postat av: Aase/ängel60

Underbara kruor, så läckra :)

Skulle växterna torka bort finns det alltid fina gröna växter som kallas evighetsblommor...

Det har jag testat funkar jäjte bra :)

kram Aase

2008-10-16 @ 15:29:14
URL: http://angel60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0