Summering...

.. av det gågna året... passar väl bra att avsluta med !
det har ju varit en hel del pysselaktivitet, allt från Scrapkryss, till rekordträff, scrap med goda vänner, scrap på "egen hand", och även om inte rekordträffen landade i Guiness rekordbok, så har jag i alla fall slagit mitt eget "årsbästa" med hästlängder ! gjorde ett försök o räknade för ett tag sedan, men tappade räkningen någonstans vid 120 LO´s ! såå, det är en siffra långt över det.. Nytt för mig, är att jag i höst har hoppat på lite utmaningar på både SWE och Veckans skiss, vilket har varit väldigt inspirerande o roligt, och ännu roligare är ju att flertalet av dem blivit publicerade i "veckans läsaralster" resp "veckans highligts", självklart något som inspirerar än mer ! Själv tycker man ju dock att det alla andra gör är mycket finare, mer kreativa osv, men, samtidigt så har man ju "sin stil", och jag tycker ändå att det går framåt i utvecklingen om jag tittar tillbaka på äldre alster *s*. Totalt blev det i alla fall av 5 inskickade till "Veckans", varav 4 publicerade, och på SWE - 10 inskickade och 4 publicerade !! det kommer garanterat att bli mer sånt under nästa år ! Men, nog tjötat om det...

Nu stundar ju julen, och fokus ligger mer på "julmys", så jag vill bara önska alla eventuella besökare en härlig jul !! ( och visar mina favorit-jul-attiraljer, dvs våra kära julstjärnor & vår härliga "Disney-gran", det är bara Piff & Puff som saknas ... )




Sköt om dig, vem du nu är...
( du får gärna lämna ett spår efter dig så jag vet vem jag har önskat en God Jul *s* )


Kommentarer
Postat av: Mia

Wow, det var inte dåligt med så många layoter! Och roligt att flera av den blivit publicerade också ju! Önskar dig en riktigt god jul och gott nytt år tillbaka!



Kram!

2009-12-22 @ 14:29:58
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Liv

Hej och God Jul och GOTT NYTT på er

Tack för det fantastiskt fina julkortet.... Jag tillhör ju de lägre stående varelserna som inte skickar julkort s - men jag måste bara säga -När man får en så fin och genomtänkt hälsning så blir man jätteglad. Tack så mycket. Nu är det snart nytt år och det är dags att planera nästa års segelsäsong - längtar... Vi skulle väl få till en middag också?? Vi får helt enkelt höras nästa år. Kram från oss på Nanny

2009-12-31 @ 11:03:08
URL: http://www.nanny166.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0