Nu...

... är de "beställda" korten utdelade, så nu kan jag visa dem här !



Till en kollega som gifte sig i helgen ( norrut, där det var snö.. ) mao ett riktigt vinterbröllop !



Till en kollega som gifte sig i NY vid nyår.....



Till en kollega ( konsult ) som slutade i fredags... ( av den kvinnliga sorten .. )



och till en manlig kollega ( konsult som slutade i fredags )



och sist men inte minst, till en kollega som fyllde 50 ( som synes... )

Sen måste jag ju också passa på att göra lite reklam för en "Blogcandy" på  "Med Ord & Bild"- bloggen, som just nu firar 1 år, en jättetrevlig blogg med fantastiskt fina alster som bjuder på mycket inspiration och som jag tittar in hos med jämna och ojämna mellanrum !

På lut är också några LO´s ... en dubbel ligger klar, en till dubbel på gång... men de får väl stå "modell" när den sista är klar.. ( bara monteringen kvar... )...., men, just nu måste jag dela min tid mellan pysselbordet och "målarjobb", det är lister, panel i hallen, och just nu är det ett övervintrat furuvintrinskåp som skall få sig en ny kostym... i svart *s*...
Ska ha hem tjejerna på jobbet på en "Prova-på-att-göra-kort-kväll" nästa vecka ( inte helt otippat med temat Alla Hjärtans Dag ... ), och, vill ha färdigt vitrinskåpet tills dess...  Sen lär jag ju ägna en del av helgen till att förbereda också inför den kvällen, ta fram material, göra lite olika inspiratonskort ( försöka göra lite olika stilar... )...

Japp, det var väl alles för nu !

Take care

P.S visst är det väl härligt att det faktiskt märks nu att det blir ljusare och ljusare ! det är ju nästan så man missar att åka hem för man är ju van att göra det när det är mörkt ! D.S

Kommentarer
Postat av: Mette

WOW vilka fina kort! Du är bara för duktig!



Vet du vad... Om du går in på Scrap My Memories och talar om att du är min vän, så får du 15 % rabatt i hela shoppen. + att det pågår en rolig crop där nu i helgen! :)

2009-02-07 @ 14:04:06
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: diana

Så fin blogg du har! Besök gärna min! =) Just nu pågår det en tävling, "modell för en dag" där du kan vinna en modellfotografering av en fotograf! Delta gärna! =) // Diana

2009-02-08 @ 15:42:21
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: zizzi

Underbara kort! Älskar NY siluetten smart och personligt!

kram Cissi

2009-02-10 @ 11:10:14
URL: http://cissi74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0