Award...

... hade jag ju fått !! som värmde mycket !!! Stort TACK Linda !!!



Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta,

inte upptagna av utmärkelser och själviskhet

Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband
kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig.

Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Kopiera in texten o bilden i din bloggoch skicka sedan
vidare utmärkelsentill åtta andra bloggare.

Lycka till!

***

Efter mycket möda och besvär ( det här är ju jättesvårt med tanke på hur många fina bloggar med inspirerande innehåll som finns... ) såå, har jag i alla fall till slut gjort min lilla "lista", helt utan inbördes ordning !


Stina Maräng

Mettes 
 
Mirabyll 

Drömhuset

Annyt

Sandra

Sanna Liljan

Stamparina


Det fanns dessutom ett flertal jag skulle velat ge, men som redan hade fått den *s*

****

Min blogg skulle nog kunna liknas med en Heinz ketchupflaska...
händer inget, händer inget, händer inget, och rassel så kommer det massor *s*

Kommentarer
Postat av: Mette

Men tack snälla du! Vad glad jag blir! :)

2009-01-15 @ 18:19:02
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: Sandra (Sasha)

Hej och tack för awarden. Känner mig otroligt hedrad! Kommer dock inte att föra awarden vidare då jag bestämt mig för att avstå helt från det.

2009-01-16 @ 15:36:00
URL: http://www.familjenlundell.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0