Vi...

... lever... och har återvänt till det kalla, grå, regniga och blåsiga Svedala... ( där någon dessutom verkar ha tagit bort färgkartan... allt går i svart & grått... ), såå, man undrar ju lite stillsamt varför man åkte tillbaka... tills man kommer underfund med att man kanske bör ha något att försörja sig på !
Har ju varit hemma 1,5 vecka nu, och, vardagen är snabbt ikapp, hastigheten på jobbet ökar så sakteliga ( även om det var bra mossigt de första dagarna *s* ). Kan ju i alla fall säga det att 3 veckor i Thailand med sol, värme, bad, god mat, bokläsande, färgglada fiskar, båtåkande, umgänge med vänner ( såväl nya som "gamla" ) & varandra, var väldigt väldigt trevligt.... Det kanske kommer lite bildbevis från resan ....
Har tänkt att skriva nåt här ända sen jag kom hem, och, det finns ju massor att skriva egentligen, och bilder att visa, sen har jag fått en award som jag ju vill skicka vidare, men måste fundera lite på till vilka ! Såå, istället för att rätt o slätt välja nåt av det som finns att "dela med sig av", så har jag helt enkelt haft svårt att bestämma mig för vilken ände jag skulle börja i *s* ! Och, dessutom har jag faktiskt lyckats stjäla till mig ett par scrap-stunder, och mitt mål nu är att göra klart albumet med Greklandsresan, och, nu är det nära *s*... ett par uppslag till, sen är jag klar ! ( fick dessutom ett par nya album i julklapp, varav det ena blev dedikerat Grekland, och det andra Thailand ). Och.. när jag är klar med Grekland, dååå, ska jag beställa alla bilderna från Thailand ! tror jag har en så där en 450 bilder att gå igenom, rensa, sortera och till sist beställa papperskopior av ! ( sen att jag har två skokartonger fyllda med bilder från 5 år tillbaka, det är en annan femma... ). Sen hade jag även tänkt att hoppa på tåget "lista 10 favorit LO´s från 2008", ska "bara" välja ut dem.... Nog tjötat... Hur som helst, så är här i alla fall "årets" alster ! alla då hemmahörande i kategorin Greklandsresan..



Detta är "inledningen" till albumet.....

 

Och till sist, en enkelsida... som får avsluta albumet...



( färgåtergivelsen är väl lite sådär... liiite väl karamellig kan vi säga... )

Utan någon som helst överdrift jag jag ju säga att det kliade bra i "scrap-tarmen" efter 3 veckors "frånvaro"... men, jösses vad svårt det var ändå att komma igång !? Har i alla fall lärt mig att resonera efter mottot "alla LO´s kan inte bli den bästa" ... sen får man väl köra på....

Nåväl,
det var alles för idag !

Tackar för titten ( om det nu finns någon tapper som tittat in *s* )

Och, lite sent kanske, men dock ändå, så vill jag önska alla en god fortsättning på det nya året !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0