Efter..

... två "hemma-helger" med diverse arbete med hus och trädgård, läs klinkersläggning och soldäcksbygge som såg ut så här..



Nästan klart...



och nästan klart... ( fogning återstår... )



Lite blomster, som jag petade ner förra året och som faktiskt överlevt !! och, något som uppenbarligen inte fallit rådjuren på läppen... tyvärr vet jag inte vad de heter, jag hade sparat alla såna där "namnlappar"..., men, den enda blomman som överlevde, var den enda som slarvat bort lappen... hmm...



Nyplanterad Trift ( eller, jag vet inte om de hette Trift, de såg ut som det i alla fall ! )



och, efter två arbetshelger hemma, så var vi värda en lååång helg i båten .....



och, är man på Kärringön, så bara måste man ju ha deras burfångade kräftor....



man kan säga att det var fler än vi som tog oss till Kärringön den här dagen....

Och... vi kan säga att vi hade en himla härlig helg innehållandes bra segling, god mat och dryck, bra shopping och framför allt umgänge i glada vänners lag !!
Något vi själva vi tyckte var väl värda efter 2 arbetshelger...

Nu hoppas jag på att det finns en liten stund i veckan för lite scrapping !

Ha dä bäst så länge !

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj, så fint ni gör och så härligt ni ser ut att bo! Är det en sjö jag skymtar nedanför eller rentav havet?



annika

2009-05-25 @ 22:17:50
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag vet inte vart mitt inlägg tog vägen, men det ser underbart fint ut hemma på era uteplatser! Och är det havet jag siktar i bakgrunden?

2009-05-25 @ 22:19:55
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Chruss

Mmmmm - LJUVLIGA foton!!!

2009-05-27 @ 16:36:30
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0