Veckans...

... alster kommer här !! Det har varit en rätt så produktiv vecka får jag säga...
mellan gardinsömnad, tvätt, plantering och "fenderpyjamas-sömnad", så har jag lyckats stjäla till mig några stunder här och där... passade på att testa det här med att leka med symaskinen på ett uppslag när den ändå stod framme ! det var ju riktigt kul, och jag blev faktiskt rätt nöjd med resultatet *s*. Bilderna är för en gångs skull rätt så "färska"... två av uppslagen är faktiskt från förra helgen !! Så här bidde de i alla fall ( och... jag kör ju med mina dubbla... ):

 

Öh.. det är samma färg på cardstocken här..., men, det är ju det där med att fota... i mörker, och få till färgerna.. .det blir ju lite som det blir *s*...

 

Här behöver jag en lite åsikt... skall jag sätta nån titel på den högra sidan ?
Jag hade tänkt att göra det, "Äppelblom".. men, ångrade mig, vad tycker DU ?

 

 

Japp, det var alles för den här veckan....
nu hoppas jag bara på att det ska bli så fint väder som de säger !!
Det ser ju i alla fall VÄLDIGT lovande ut !!

Ha dä !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0