Lite...

... scrappat... från Prag-resan !
en enda blev skapad utifrån en skiss, och det var efter "Veckans Skiss"






 

Och så här ser den ut ihop med sin "parhäst"...

 

Pappret på de här fick jag med mig från restaurangen, de var underläggen !!
( självklart frågade om jag fick ta med dem *s*.. Pålle & Joppe tyckte jag var väldigt pinsam ! )

 

Det här uppslaget är nog det mest snabbscrappade jag någonsin lyckats med !
tror jag var klar på mindre än en timme... men, så var det ju väldigt tacksamma papper, och inte så mycket "jox" på dem heller...

Hade tagit med mig allt material för att kunna göra lite julkort i helgen, CS som skulle skäras till till kort, "julpapper", och uppstämplade "God Jul"... MEN, fick jag med mig skäraren då ???? nix... och hur långt kommer man då då... nä, typ ingenstans ! ja ja... det får väl bli en annan dag...

Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0