Äntligen...

... har jag lyckats fota och fixa till de senaste alstrena till Thailandsalbumet... det är en rejäl hög ! När man ( i alla fall jag... ) har varit på en sån här tillställning som "Rekordträffen", så har jag så mycket inspiration så det bara går av farten att scrappa en tid efteråt ! Sen blir ju inte alla riktigt som man hade tänkt sig, och det är väl en del av grejen.. man kör ju fast emellanåt, men jag försöker att intala mig själv att alla uppslag faktiskt inte kan bli bäst... men, visst är man väl mer eller mindre nöjd med vissa, och de jag gillar bäst av följande är "KAN TIANG", "Barfota" och "Nemo" ... men, smaken är ju som baken... alltid delad *s*... du får gärna skriva en rad o säga vilken DU tyckte bäst om *s*

Nog tjötat, här kommer den gedigna raddan..

 

 

 

 

 

 

   

( färgerna här är väl nåt "mittemellan"... )

 

 

 

 


Japp, det var alles för den här gången.... insåg att jag har en hel del andra alster som inte har landat här ännu, men, de kanske kommer en vacker dag de med vad det lider !
Har förresten självklart anmält mig till scrapkryssen... har inte fått nån bekräftelse ännu, men, med tanke på att vi var på hugget och anmälde oss vid 09.00 första dagen man kunde anmäla sig så hoppas jag verkligen att vi kom med.. jag fick tom förhandla "hemma" att ändra den planerade bilresan ner till Österrike ( för att åka skidor ) för att det tyvärr krockade...

Ha det så hörs vi när vi råkas !

//Charlotta, som missade en kräftskiva ikväll pga migrän hela dagen :-(


Kommentarer
Postat av: Per

Jag gillar "Hitta Nemo" uppslaget.

2009-10-06 @ 07:57:31
URL: http://psmedia.se
Postat av: Tiggy

Jätteläckra! Väldigt inspirerande.

2009-10-06 @ 12:29:16
URL: http://www.tiggys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0