Nu..

... var det allt längesedan jag visade upp något annat än scrapalster och kort ! Därför är det ju på tiden att visa upp ett par foton ! Det var så himla vackert imorse när jag åkte till jobbet, så kameran slängdes in i sista sekund, det var bleke, dimma över sjön och solen tittade fram lite här och var. Jag hade tankar om vad jag hade tänkt att fota, men, det blev ju som vanligt inte som man har tänkt sig, för de ställena jag hade siktat in mig på var alldeles för dimmiga, alt för lite sol *s*... däremot så såg jag det här !!





det var så himla läckert och fridfullt där den låg på det spegelblanka vattnet...
vilken av de två ovanstående gillade DU bäst ??

Nu lär det ju i alla fall inte bli så mycket mer pysslat och än mindre några inlägg här på ett tag, imorgon bär det nämligen av till :



Bilder hämtade från http://www.praginfo.com/

Jag kommer ju dock garanterat att ha hela kameran fullspäckad med bilder när vi kommer hem *s*, och.. självklart så kommer det ju förr eller senare att landa i scrap-uppslag som jag kommer att plåga omvärlden med !

Ha en himla bra helg !!
( för det har jag tänkt ha !! )


Kommentarer
Postat av: Laila

Vilka fina foton du tar! Det är nog första gången jag är inne i den här bloggen så jag ska fortsätta snoka runt här. :-)



Älskar båda båtbilderna. Men den svart/vita tar sig liiiite mer in i mitt hjärta.

2009-11-05 @ 23:48:08
URL: http://tillklippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0