Ett..

.. litet axplock från dagens "foto-promenad" på Gullholmen...
tyvärr hade jag inte lyckats få med mig mitt andra objektiv som har lite mer macro, men, det blev bilder ändå, med fokus på "Västkuskt"  ( hmm.. svårt att fota nåt annat i den här miljön *s* )



Som synes var vädret strålande !




Med klarblå himmel och strålande sol...



Vacker veranda....



Snickarglädje...



och mer snickarglädje...



och ännu lite mer snickarglädje, dessutom på vårt "drömhus".....



Hösttecken....



Bohusläns landskapsblomma - Caprifole




Nyponros som vågar vägra höst..



Hmm.. vacker blomma...



Egentligen undrar jag varför jag tagit den här bilden... är ju livrädd för spindlar, men, det känns ändå som en bedrift att jag kom så nära... kanske är bra terapi !?



och.. när jag hade vågat komma nära en, så vågade jag en till...


Ha en fortsatt skön söndag !



Kommentarer
Postat av: Anita

Oj, vilka otroligt vackra bilder. Landskapet där på västkusten är så otroligt vackert. Vilka drömhus du tagit bilder på, otrolig snickarglädje.

~Anita

2009-09-26 @ 12:49:20
URL: http://anitaspyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0