Vilken..

... kanonhelg vi har haft... och, man kan säga att den började redan i torsdags, då firade vi nämligen att det var 5 år sedan vi var i Nice och "ringmärkte" oss... och, passade även på att inviga vår nya utemöbel i solskenet !
Fredagen, som då var sambons födelsedag, styrde vi kosan norrut till Smögen, närmare bestämt Sea Lodge där vi hade bokat ett "Bara Vara" paket ! Vi började med att bada tunna utomhus ( nästan lite väl varmt *s* )
och avslutade sedan med en fantastisk 3-rättersmiddag...
Lördagen, började ju såklart med härlig frukost, sen lite promenixande och shoppande i Kungshamn, innan en smarrig lunch avslutade vårt "paket" på Smögen.
Sen bar det av söderut, till Gullholmen, där vi då snabbt installerade oss i båten, släppte ( alla 11 ) tampar, lämnade vår vinterplats, och tuffade än mer söderut till Käringön, där S/Y Nanny med besättning redan låg.. Vi fick en väldigt trevlig em och kväll med både champagne, god "mix-middag" och allmänt "sittbrunnsmys" !
Och till sist, söndag, så fick vi äntligen då luftat seglen, underbart !!

En riktigt kalashelg på alla sätt och vis !!

Litet axplock av alla bilder..
( tagna med min "nya" leksak - en CANON ( såklart.. )  IXUS 100 )




















Till helgen blir det SCRAPPA !!!!!!!!!!

Ha det bäst tills vi råkas,
och du, lämna gärna ett litet spår efter dig så jag vet OM nån tittar in här ibland... !


Kommentarer
Postat av: Per

Gillar bilden på den blå drinken! :)

2010-05-05 @ 08:37:45
URL: http://psmedia.se/ester
Postat av: Anita/AniLi

Hej, jag tittar in!

Vilken helg ni har haft, oj,oj och vilka urtjusiga foton du tagit!

Idag har det inte varit så skönt, sååå kallt!!!

Har grejjat med min blogg och nu så har jag min första BlogCandy. Du är välkommen!



Anita

2010-05-08 @ 23:22:57
URL: http://anilisblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0