Äntligen..

... har jag fått scrappa !!
samtidigt som jag håller på och förpassar mina pysselgrejer till ett gästrum så länge,
och tömmer det som ska vara pysslerum för renovering...
( rackarns vad grejer en har.., gott o blandat skit, i stora högar !!! )
men, små stunder har det allt blivit vid "den tillfälliga platsen",
och, det var egentligen inte meningen,
det bara föll sig så...men det som skapats har alla blivit till "gummans" album !
( man kanske skulle kunna tro att efter 4 veckors semester båten, och sedan 2 helger till,
så borde man vara lite "mätt" på båteriet.. men, ha ha, icke sa nicke... )

Nåväl, först ut är en dubbel LO (såklart.. gör jag nåt annat ?!? ) efter Veckans Skiss v33,
den första ut efter sommaren..





sen blev det några till, helt utan skisser faktiskt !!





( fast den här liftade jag mig själv, efter en som var gjorde efter en skiss... )




Ja, det var vad som hanns med mellan rensning o nedpackning o ivägbärning av mitt pysselrum,
och matlagning, och tvätt, och svamprensning och lite annat smått o gott...

Ha det bäst tills vi råkas, vem vet, vi kanske ses på rekordträffen ?!?



//Charlotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0