Block...

... var något jag råkade ut för igår... en rejäl en *s*... hade ju sååå mycket vilja, tid, nya grejer och foton.. men, nä, det ville sig inte ! så försökte jag göra några kort.. men de ville sig inte de heller :-(
Gjorde ju en dubbel i lördags som jag blev jättenöjd med ( Valdres ) efter både SWE & Veckans skisser, började på ytterligare en dubbel.. , den vill sig inte ( den får väl ligga och gotta till sig ), men, till sist igårkväll, så lyckades jag i alla fall få till en "ny" ( utan skisser.. ) och blev helnöjd med den vänstra sidan, sådär med högra, men de duger ihop *s*

 

fick nog helt enkelt prestaionsångest, och ville för mycket !!
Hoppas att det inte tänker hålla i sig ...

Bilderna är från Alla Hjärtans Dag-firande i alla fall *s*

Hej Hopp

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0