Igår..

.. var det rena rama julafton hemma !!
först hämtade jag min nyinvesterade (A3) Scanner, ( förhoppningsvis kommer väl kvaliteten på min LO´s att bli lite bättre !! ) sen fick jag levererat ett paket med scrap-grejer från USA !!! Massa fina papper, thickers, bling, stämplar och lite allt möjligt, såååå fina grejer !!! Snacka om att man har inspiration nu.... Fick tom påtat ihop en dubbel LO från två olika skisser, och detta INNAN Matte, Mia och Willy fick min uppmärksamhet..

Först ut är den dubbla från i förrgår,
där den ena sida är efter förra veckans skiss på Veckans skiss v5:


 

Gårdagens alster, den vänstra sidan från Veckans Skiss v6, och höger från SWE-skissen v6

 

 

( stugan är från 70-talet, och vi kan väl säga att den är tidstypsikt inredd *s*, därav valet av papper.. )

Och sist ut är den enda LO som gjordes förra veckan, till min mor o far !
( och den sista som är fotad... hädanefter blir det scannat !! )

 

Det var alles,
förhoppningsvis kommer flitens lampa att lysa över mitt pysselbord i helgen !!

Ha det tills vi råkas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0