Massa....

.. nytt !!
först ut ett gäng från den "gamla" foto-högen, där jag hittade bilder från en tripp till Orsa-Grönklitt 2005 !!

Första dubbla är utifrån skissen på SWE den här veckan:





sen faktiskt en dubbel utan skiss *s*, och med lite spillpapper !



Sedan en från Designat´s månadstävling





Det var alles från den turen,
sen var jag ju bara tvungen att gå ut på parkeringen och fota min "pärla",
som milt sagt fått gå i ide nu... ha ha... han ser mer ut som en igloo än en bil...
och, då passade det bra att ta den nya skissen på Veckans !





och sist ut idag, är min tolkning av förra veckans skiss på Veckans...
( och det är faktiskt lilla jag på bilden *s* )





Sen kan jag ju nämna att "BOYS & TÅNGBAD" kom med bland veckans highlights på SWE !!
och... "Valdres" kom med även den bland läsaralsterna på Veckans !!

Nu lär det knappast hinnas med något mer innan den efterlängtade SCRAPKRYSSEN !!!
nu ska det packas och förberedas inför den *s*

Ha det  !! vem vet, vi kanske ses på kryssen ?!


Kommentarer
Postat av: Mia

Gillar "Lilla jag" massor!!



Kram!

2010-03-27 @ 11:42:29
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0