Saker..

... och ting blir ju som bekant sällan som man har tänkt sig...
jag hade storsinta planer på massa scrap i helgen, i alla fall ett par "projekt" som var helt klara i mitt huvud, men, ja, nu blev det istället mer fokus på badrums-bygget som pågår och som dessutom har en rätt så aggresiv tidsplan.. och, på den fronten så blev allt gjort som skulle göras ! Sen var vi väl "lite för sociala" i lördagskväll för att man skulle vara pigg o full av energi på söndagen.. hmm... men, vi hade väldigt trevligt i alla fall och åt fantastisk god mat.. spelade spel och fick oss många goa skratt! Dock lyckades jag i alla fall tidigare i veckan knåpa ihop en dubbel LO med veckans skisser från "Veckans Skiss" & SWE .. kanske inte de bästa jag gjort, men, ändå ! Bilderna är fortsättningen på kalaset förra helgen.



 


Ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0