Som..

... kanske har framgått, så är fokus just nu på badrummet och dess färdigställande... men, ett par minuter här och där har jag lyckats undvara efter att jag blivit färdig med målarpenseln, så att följande dubbla LO har åstadkommits ! En dubbel där den ena sidan är en scraplift av Jenny på SWE. Den andra sidan blev som den blev... färgåtergivelsen är ju inte direkt på topp, CS´en ska föreställa vara vit ( vilket man kan se på min  detaljbild.... ), och fotona känns säkert igen från ett tidigare inlägg...

Så här såg Jennys fina alster ut:



Och så här blev mitt resultat..



och, så här blev den andra sidan... ( den vänstra... )



Närbild på mina "översnöade" bokstäver..



Det var alles för den här gången...

Badrummet börjar ju närma sig färdigt, så jag hoppas det kommer att bli lite mer tid sen för pyssel.

Ha det tills vi råkas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0