Närapå..

... halvvägs har jag kommit i den utvalda högen med bilder från Österrike nu ! eller ja, en bra bit i alla fall ! Det blir ju såklart ett eget album... och, jag har försökt att hålla det lite "simpelt" och någorlunda enhetligt, alla sidor får i alla fall vita bakgrunder, och med tanke på miljön bilderna är tagna i så blir det ju också mycket blått *s*.

Nåväl, så här ser de ut i alla fall de som är klara:



 

 

 

 

 

ett av uppslagen är faktiskt gjort efter veckans skiss v13 !
( det näst nedersta, Loppa & Joppe )


Det var alles för nu, får se om det hinner bli något mer imorgon ( och ikväll... )
Påskhelgen kommer det i alla fall inte bli något pysslat, då blir det umgänge i glada vänners lag och förhoppningsvis en liten premiärtur med gumman om vädret är OK !

Så, jag får passa på att hälsa de som kikar in här en riktigt

                                      
                         



Kommentarer
Postat av: yes

Hej!! Va kul att du hittat på mig!! Men jag saknar din fina LO på din schäfer som du scrappade på kryssningen. Ser ut som eran semester var helt ok...sol och goda vänner!! Och du, grönt är inte fel :)

kram

2010-04-12 @ 17:44:12
URL: http://vitapioner.blogspot.com
Postat av: yes

Hej igen!

Vill du inspirera andra eller letar du själv inspiration? Titta in på www.pysselfeed.se

kram ylva

2010-04-17 @ 19:38:09
URL: http://vitapioner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0