Vilken..

... helg det var... Scrapkryssen är bara sååå kul !!
den var bra förra året, men, ännu bättre i år ! och, vi hade ännu roligare *s*
Mycket tack vare det trevliga resesällskapet - Liselotte !!
Det är ju inte bara det här med kurser och utmaningar som är kul och givande,
jag tycker ju att halva grejen är att få se vad alla andra gör !
och, man känner sig ju som man spelar i gärdsgårds-serien emot vissa som definitivt spelar i Elitserien !! Fast det är ju i positiv mening, man får tips, ideer och inspiration så det står härliga till !
Jag hade i princip bara tagit med bilder "från förr", dvs gamla släktbilder, och alla utom ett uppslag är med dem, så jag blev riktigt nöjd !

Här kommer en del av alstrena som skapades under helgen,
jag mina vana trogen kör ju mina dubbla LO´s , och en del blev bara enkla
( pga kurs el utmaning ) och det är förberett för den andra sidan, så jag visar dem när de är 100 klara *s*

Först ut är en dubbel som är gjord utan varken kurs el utmaning, dvs "fritt skapande":

 
 
***

Här är den vänstra utifrån en skiss-utmaning:

 

*** 

Här är den högra från en Scrapperiets "LO i vintagestilkurs" ( som jag inte följde helt o fullt *s* ),
den vänstra gjordes hemma, och blev passande nog till Kombinationsutmaningen v8 på SWE:

 

***
 
Sist ut är med bilder från helgen !
den vänstra från Arkivets kurs "Tim Holtz",
och den högra utmaning - "scrappa bilder från helgen med din scrapvän"

 


 Ja,
det lär nog dröja lite innan resterande blir färdigställda då det bär av mot Österrike för två veckors skidåkning på fredag..

Ha det !



Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Tack själv Lotta! Det är verkligen precis så kul som du skriver!!! Ser redan fram emot nästa år.



Vad bra vänstersidan på vintageutmaningen blev!!!



Funderar allvarligt på att skaffa en skrivare...

2010-03-03 @ 12:50:45
Postat av: Tjockisen

Sååå fin allihop! Det där trädet vill jag ha! :)

2010-03-03 @ 17:08:31
Postat av: Anita/AniLi

Men hallå, hur kunde jag missa dig på båten!!

I alla fall, toppen fina alster du gjort. Den på "britta" särskilt!

Härlig resa var det och jag har inget emot att åka igen.

2010-03-22 @ 10:08:17
URL: http://anilisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0