Nu..

.. var det allt bra länge sedan det dök upp nåt scrappat här... eller ja, det dyker väl inte upp så mycket annat överdrivet ofta heller iofs, inläggen duggar ju inte direkt tätt... men, om man nu inte har inspiriationen, tiden eller lusten, måste man meddela att man är tyst ett tag ? eller är det OK att inläggen kommer när de kommer ??
Nåväl,
det har allt scrappats, men det har inte landat i scannern ( kan bero på datorbyte och därmed avsaknad av drivare, och avsaknad av ork att fixa det :-) )

MEN, nu så, har jag ett nytt motiv på mina bilder ! jag presenterar herr Loke... en supergo´nordsvensk, boendes i krokarna som jag nu ska rida minst en dag i veckan !! första LO´n på honom ( lär ju bli fler menar jag... ha ha ) är gjord efter veckans skiss v20, och resultatet blev så här:



 

ja, det var vad jag hade att bjuda på !

Skriv gärna en rad så jag vet vilka som trillar in här, om det nu är nån som gör det ?!

Ha det så länge

//Charlotta


Kommentarer
Postat av: stina ~maräng~

Vilka fina LOs du visar!

Och bilderna i förra inlägget njuta

Det är helt OK att bara vara tyst i bloggen, när man har annat för sig i livet, tycker jag.

kram! stina

2010-05-20 @ 23:31:51
URL: http://stinamarang.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

favvo-stansen brukad ser jag! om jag berättar för Oliwia att du har tillgång till häst så får jag svårt att hålla henne borta!

2010-05-24 @ 16:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0