Lek..

... med min nya fina kamera som jag har fått av mina alldeles fantastiskt snälla föräldrar *s* !! STORT TACK... och vad är det för kamera då, jo, en Canon ( såklart.. ) 550 D ! Tyvärr har jag varit hemma sjuk sen jag fick den, så några större foto-turer har det ju inte blivit, utan jag har hållit mig ca 3 meter från ytterdörren för ett par bilder ! några är tagna med macrot... och här är ett litet axplock !



den allra allra första bilden, med std-lins !! ( som ju såklart redan är scrappad ;-) )



Macro



Macro




Standard-linsen



och sist men inte minst, med macro, den som jag är mest nöjd med !!


Har ju en hel hög scrappade alster också... men eftersom jag försöker tömma mitt pysselrum för renovering, så är ju inte grejer riktigt där de ska vara... ska dock försöka synca mig, dator och scanner o göra ett ryck för att överföra alstrena till den digitala världen !

Nåväl,
det var vad jag hade att bjuda på idag...

eller, nä, förresten, ett alster som faktiskt lyckades passera scannern innan det landade i albumet ! gjord efter veckans skiss v41, och som tom blev en av de "utvalda" !!!
bilderna är från den hög jag hittade från semestern 2006 .. ( man ligger ju lite i ofas även där.. )

så här såg skissen ut:



och min tolkning:




Hej Hopp !

och duu.. du som kikar in här, det vore trevligt om du skrev en rad så jag vet att du varit här ! Tack :-)


Kommentarer
Postat av: Per

Grattis till nya kameran! Bilden på lövet är jättefin!

2010-10-21 @ 21:52:28
URL: http://psmedia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0