Long time..

.. no inlägg.. men, å andra sidan tror jag inte direkt att nån saknar dem, eftersom det inte verkar vara så ohyggligt stor läsarskara *s*... men men... Har i alla fall scrappat lite sen sist, men tyvärr har väl inte allt passerat via scannern, mer än de här som jag visar, som båda är efter skisser på Veckans.

Var i alla fall på Rekordträffen i helgen !! lika kul som vanligt och man blir alltid så full av inspiration av att se alla andra som är så duktiga !!! fick dessutom gjort en hel del... ska se om tid finnes för att få in dem i det digitala formatet...
det är nämligen lite mycket nu :-) Frankrike-resa, bröllop o lite annat skojsigt som står på agendan !

Nåväl, här är i alla fall lite nytt...

Skiss v35





***

Skiss v36





min vana trogen kör jag dubbla...

Ha det !




Kommentarer
Postat av: Per

Lotta, Du kanske har en liten MEN väldigt exklusiv läsarskara!

Den högra av Väderöarnaparet är väldigt fin!



/P

2010-09-28 @ 08:14:54
URL: http://psmedia.se/ester

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0