Blir..

.. nästan lite förundrad över mig själv... har fått upp ett rackarns tempo när jag scrappar !! tänker kanske lite mindre och bara gör... men, som jag sagt tidigare, ju mer man har o göra, desto mer får man gjort :-)
Insåg ju att jag inte kommer att ha möjlighet att scrappa förrän nästa vecka - onsdag.. så, för att hålla min vana trogen att i alla fall göra veckans skiss, så var det bara o sätta fart !
bilderna är från förra veckans konferens/teambildning på Stenungsbaden där vi bjöds på en överraskning.. BOOTCAMP !!! Ja, vi kan ju säga att den satte sina spår.. mer än i fotoalbumet.. jösses, att det finns så många ställen att ha ont på i en kropp visste jag inte !

så här såg i alla fall skissen ut:



och min tolkning:



försökte följa skissen rätt så slaviskt.. mina cirklar, blev kugghjul, som ska symbolisera ett team..

och, min vana trogen, så gjorde jag såklart en dubbel, och ihop blev då uppslaget så här:



ja, det var emellanåt nära döden upplevelser, och som en kollega sammanfattade det, att när man trodde man skulle dö, så fanns det nån där och hjälpte en, precis som på jobbet... finns alltid någon som stöttar en !

nu är det snart helg igen, och man undrar lite stillsamt, vad hände med den här veckan ?!?

Nåväl, väderutsikterna ser ju goda ut, såå, det blir nog till att lufta lite segel !

Ha det bäst


Kommentarer
Postat av: Marja Seidemo

Den här gillar jag! Snyggt med combat temat, misten och din journaling:-) Tack för ditt bidrag till VS!

2012-04-30 @ 07:33:48
URL: http://missdeerest.blogspot.com
Postat av: jennie

Cool! Gillar din tanke med kugghjulet, passar perfekt till temat på din LO. Härligt jobbat! Tack för ditt bidrag till VS /J*

2012-05-03 @ 11:15:20
URL: http://www.migochjag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0