Här...

... kommer alla alster som blev till under Scrap-helgen i Karlstad !!
några utifrån utmaningar, några "bara ändå"...

Utmaningarna vi fick kan man hitta HÄR

Jag hade mitt eget mål, att göra klart bilder från två bröllop,
och, började hårt med Cillas på lördagen:



Den vänstra är utifrån en skiss-utmaning - #2



Här är den högra till skissutmaning - #7



Uppslag helt utan utmaningar



och sist ut i raden "Cillas bröllop" så kom den här, som är för utmaningen "Inramat" - #10

***

Följande uppslag blev gjort utifrån utmaningen "Lapptäcke" - #6



Man får ju bara delta i en "tävling" med EN LO,
så jag tog den högra, och hör o häpna, den kom på
2:a plats !!! alltså inte 3:e plats som är den som lottas...

***

Sista utmaningen vi fick efter middag och trevlig underhållning på lördagen bestod i en bild på vår nyfödda prinsessa, som jag först inte alls hade för avsikt att göra, men, som jag till sist "slängde ihop" då jag ändå insåg att det finns chans o vinna fina priser i och med att 3:e pris lottas :-), sååå, sagt o gjort, och så här blev det !



jag tog ungefär vad jag hittade i spillbitar i närheten... och fort gick det :-)
om den här "slarviga snabbscrapen" hade på nåt sätt blivit framröstad.. så hade jag nog fått tänka om i mitt scrappande... ha ha, som tur var så tog den inget pris .. puh

***

Söndagen, hade jag för avsikt att göra "nästa" bröllop, men, jag brände visst all inspiration för just bröllop, så det bidde lite annat istället... bla tog jag fram gamla foton på min kära mormor o gjorde ett uppslag som jag blev riktigt nöjd med !



***

Sen bidde det till sist ett par LO´s till mitt "BOM-Album":



den här var till utmaningen "Skogspromenad" - #4
( saknas lite text bara... på vad som är favoriter.. )

och, sist ut har vi den här då:



på förekommen anledning så att säga... LiseLotte tycker sig ha hört dessa uttryck mer än en gång :-), och,ja, nä, jag kan väl kanske inte strida mot det... ha ha, så, eftersom vi fick det här klockpappret i vår goody-bag, så kändes det som om det passade rätt bra !

Ja, det var alles från vår scrap-helg,
blev ett kort till.. i samma stil som lapptäckes-LO´n, men, det hann jag ge bort innan det passerade kameran !

Hej hopp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0