Upps...

... redan måndag igen ??! vad hände...
JO, det hände ju faktiskt så att helgen tillbringades i Karlstad, på Scrapbookingmässan !!
tillsammans med 78 andra likasinnade som fick sitt lystmäte i scrapping...
sååå kul, mysigt, inspirerande, och jaaa... helt fantastiskt faktiskt trevligt.
Mycket även pga min alltid glada o spralliga "scrapvän" Lise Lotte !!
tack för att du står ut med mig och mitt ständiga "har du sett min............ "
Hoppas att nästa träff i Karlstad inte krockar med nåt annat så vi kan åka igen :-)
För den som inte varit på den, kan jag varmt rekommendera det !
väl anordnat, kalas med närhet till 15 butiker ( som blev väl besökta och som det shoppades rätt friskt i :-) )men, även trivialiteter såsom mat, fika o underhållning var väldigt bra ! dessutom hade man rätt gott om plats att sitta o breda ut sig...

MEN, nåväl,
innan allt packades in på ett icke omsorgsfullt sätt i lådor, och väskor..
så hann jag ju scrappa veckans skiss från förra veckan,
och, det blev faktiskt min kära scraphörna som fick vara modell för kameran !
jag har ju byggt ( eller ja, jag o jag, jag kom på hur jag ville ha det, och mitt snälla ex hjälpte mig att förverkliga mina tankar  och önskemål ) en mkt mysig liten vrå som allmänt går under namnet scraphörnan.. som jag nu börar få riktigt ordning i, och som är riktigt funktionellt.
Har man inte ett rum till övers, så får man ju helt enkelt skapa sig ett rum i ett annat !
och, jag hittade det hörnet i vardagsrummet, men, nog snackat,
så här såg skissen ut:



och, min tolkning bidde så här:



självklart finns ju den andra sidan också scrappad... men, den var i ofas med fotograferingen..
så, det bidde bara den här :-)

Ha det bäst !




Kommentarer
Postat av: Carola

Superfin tolkning av skissen. Och framförallt vilken superbra hörna du har!

2012-03-05 @ 21:50:17
URL: http://carolafors.blogspot.com
Postat av: Marja Seidemo

Ja, den som ändå fick va med i Karlstad..verkar ha varit jätteskoj:-) Fin tolkning och fint scraphörn!

2012-03-06 @ 07:30:28
URL: http://missdeerest.blogspot.com
Postat av: Jennie

Härlig tolkning! Vilken mysig pysselhörna du har! Tack för ditt bidrag till VS

2012-03-06 @ 08:08:26
URL: http://www.migochjag.wordpress.com
Postat av: Tanja

Jättehärlig tolkning! Älskar den!

2012-03-06 @ 08:42:27
URL: http://personligpragel.blogspot.com
Postat av: Anna

Ahaaaa...du sitter alltså "bakom" TV:n...i ett eget litet rum, smart!!

Självklart ska det scrappas, fin tolkning!!

2012-03-07 @ 09:50:23
URL: http://scrapkaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0