Klockrent..

.. är ju ett av mina mer frekvent använda uttryck, men, ja, bara måste använda det, för den här skissen, ihop med de här fotona, och utvalda papper, ja, det var knappt en utmaning, det blev mer eller mindre självscrappande :-)
 
skissen, är från Veckans Skiss och ser ut så här:
 
 
min tolkning:
 
 
ja, min vana trogen att köra dubbla, har jag ju såklart inte svikit, utan så här blev helheten..
 
 
Bilderna är tagna i Norge, på väg hem från Hemsedal för ett par veckor sedan...
var bara sååå vackert :-)
 
Hej hopp !

Kommentarer
Postat av: Christel

Brukar kolla dina LO, jag gillar dom alltid och ser att du också är seglare. Jag svarade dig på min blogg innan jag tänkte på att det är bättre här på din blogg. Vi har vår segelbåt på Malta och har tänkt segla hem henne i år.

2013-02-04 @ 18:21:07
Postat av: Jeanette Nyström (Jeany)

Härligt vintrig LO! Fotona är fantastiska! Tack för ditt bidrag till Veckans Skiss!/Jeanette

2013-02-04 @ 20:58:23
URL: http://www.jeanys.se
Postat av: Ulrika Wandler

Wow! Snyggt! Och vad kul att det blev en dubbel-layout! De kompletterar varandra väldigt fint, de två sidorna!
Vad kul att det var så lättscrappat! Jättefint med ringen med pärlor! :-)
Tack för ditt bidrag till Veckans Skiss denna vecka!

2013-02-07 @ 07:04:58
URL: http://hemmahosulrika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0