Flitens lampa...

... har lyst det sista nu, och jag jobbar febrilt med att fylla alla hål i mitt "run-time" album ! Hösten har ju bara skenat iväg, och tyvärr har väl scrappandet fått stryka lite på foten, men, fotat, det har man ju gjort, så nu jobbar jag på att komma ikapp :-). det är lite blandat från hösten, en del är scrappade utifrån skisser, andra inte..
 
De små bilderna går att klicka på för att få större...
 
 
Först ut i raden blir en LO från Tommy & Lenas bröllop..
 
 
nästa är lite bilder som jag tog med mobilen under oktober månad då jag körde lite tema på FB - "vackra höst", och de här bilderna är några av dem...
 
 
 
sen för att slänga oss till en helt annan stil, så blir det uppslaget från höstens segling till Köpenhamn och Christians Kanal med våra vänner i Skåne, fotona är från Christiania.... say no more..pappret kändes klockrent i alla fall !
 
 
 
från september månad, så fanns det lite bilder från en kräftskiva, som nu även de har landat i albumet...
 
 
 
hade inga fiffiga dekorationer till detta ändamål, så, det fick bli printade cliparts ! funkar ju det med..
och, från det här kalaset, kommer även fotot på nästa...
 
 
sen har vi min nya "date", Fernet alias "Ferro" som även han har blivit scrappad !
den högra sidan är efter veckans skiss v3
 
 
 
ja, det här med färgåtergivelse... hmmm
 
nästa uppslag, är från julfirandet, och, den vänstra sidan är gjord efter SWE´s skiss v1:
 
 
prova den :-) väldigt inspirerande o "lätt" !!
 
 
 
ja,
det var nog det som har tagit vägen via linsen i alla fall...
 
Ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0