Planer....

.. är ju som bekant till för att ändras...
och, ja, med den utlovade prognosen, (10-13 m/s & regn) så lockade det väl inte så överdrivet att åka ut till båten, såå, jag fick helt sonika en fredagskväll hemma !! har inte hänt sen i februari någon gång tror jag som jag tillbringat en fredagkväll hemma... och, varför inte tillfället i akt att gå loss med lite scrapping :-)
gav mig utmaning att försöka använda saker som jag sällan använder... och, nyttja baksidor på papper jag aldrig kommer använda...  4 alster blev det, eller, ja, två dubbla kan man ju också välja att se det som :-)
och, sist men inte minst, så utgick jag för ovanlighetens skull inte utifrån några skisser !
 
Först ut är en LO som faktiskt handlar om "Wake me Up", med Avicii, som alla säkert känner till som årets stora sommarplåga, ja, den betyder rätt mycket för mig, dels så återvänder jag till Anholt varje gång jag hör den... och blir bara glad ... men, texten ... ja, det är som den skulle vara skriven för mig..
Har insett att man kan inte hitta sig själv igen om man inte först förstår att man tappat bort sig, och, ja, vi kan väl säga som så här, I didn´t know I was lost, men, nu vet jag ;-)
 
 
 
Det började med att jag gick loss med masker, stämplar o distresser på en "baksida", men, blev inte nöjd och fick inte ihop det så det slutade med att den sidan istället fick bli tags :-)
plockade fram de gamla öljetterna... samt hittade lite rub-ons också :-)
 
Nästa ut, är från Karlstads-träffen...
och, den första sidan har en lite speciell story :-)
vi bor ju billigt när vi är där... och, har med lakan själva.. MEN, ingen av oss hade kommit ihåg/tänkt på att ta med handdukar !! såå, ja, det blev ju lite roligt när vi då skulle duscha... min ständige resekamrat hade lite fiffigt nog packat ner lite extra kläder, så, vi fick dra lott om en t-shirt och en skjorta ...vi skrattade gott, men, blev nog inte nåt vidare torra...Titeln, kändes rätt given...
 
 
andra sidan till den, ja, den är ju från samma helg, och, layoutmässigt så har jag ju kört på samma koncept...
 
 
föreställer skörden :-)
 
 
Hej Hopp
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liv

Snygga grejor :-) Speciellt gillar jag fotot på dig!!
Haha ;-)

2013-11-05 @ 18:46:07
URL: http://nanny166.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0