Simone...

.. härjar för fullt, som tur är så har vi ju (peppar peppar.. ) inte råkat lika illa ut som längre söderut, men, då det varnades å det värsta för kommande oväder, så ställdes den sedvanliga måndagspysselkvällen in... men, det hindrar ju inte en annan att pyssla ändå, även om det inte blev det som var tänkt... det projektet får vänta helt enkelt !
det blev lite skisser som tolkades !
 
först ut blev en sida ( av tre total, som då hör ihop.. ) med skiss från Scrap-Perra´s veckans skiss:
 
 
min tolkning... tyckte jag följde den rätt bra, även om titeln trillade ner lite...
 
 
nästa skiss kommer från SWE, och här gjorde jag en dubbel, där båda är tolkade var för sig så att säga..
 
 
 
Ja, det var nog alles för idag..
nu hoppas jag bara att inte stormen blir allt för elak hos min älskade ögonsten... båten :-)
 
Jo du... lämna gärna ett spår efter titten....alltid trevligt o se vilka stom trillar in här... !
 

Kommentarer
Postat av: Maritha

Kul att du hittade inspiration i min skiss till en så fin layout!
Mallis är härligt. Jag har precis varit där, för första gången.. :)

2013-11-03 @ 15:33:20
URL: http://www.frolid.eu/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0