Hösten..

.... har gjort sitt intåg... det är ju helt uppenbart nu... men, den är ju vacker i sig :-)
baksidan är väl förkylningarna som den verkar föra med sig och som i alla fall inte undertecknad verkade kunna ducka för..
Men, med hösten kommer ju också tiden då man, i alla fall jag..., tillbringar lite mer tid hemma och inne, och därmed ökar också intesiteten på pysslandet som tyvärr legat nere under lång tid, alldeles för lång... liksom närvaron här ! Min tanke är i alla fall att det skall pysslas mer och bli mer aktivitet här.. men, sen vet man ju aldrig vad som händer :-), saker o ting tenderar ju att sällan bli som man tänkt, men, det brukar bli rätt bra i slutändan ändå ! Inleder i alla fall återupplivningen med att dela med mig lite av russinen ur sommarens semesterkaka :-)
 
Gissar att jag inte är den enda som lägger huvudet lite på sned och bara ler när man frågar om hur sommaren och semestern var.... Vilken sommar vi fick !! bara o suga i sig, och ta fram de varma och soliga minnena när det känns lite höstmörkt :-)
 
Bilderna är från mitt älskade paradis Anholt där stor del av tiden tillbringades !!
 
 
 
Anholtsvy... solnedgång över färjan...
 
 
Västra stranden - även kallad (av mig) "hamnstranden"..
 
 
Många båtar är det...
 
 
Favoritstranden - den Norra..
 
 
Bad i hamnen ingår i traditionen.... "Iceberg"...
 
 
Piren...
 
 
Favvobandet "Rock Off" på Favvostället "Tanternas"
 
 
Många lata dagar med strandhäng...
 
 
Lite motion blev det också emellanåt, på min cykel "Cirkus" som får många att dra på munnen..
här parkerad vid södra stranden...
 
 
Sommarstugan har fått sin blomlåda :-) - Liljan för dagen
 
 
Omgiven av goda vänner...
 
 
Strandhäng med vännerna....
 
 
Ett sk "strandtömmarmoln".....
 
Ja,
det var ett axplock från min underbara semester och tid på Anholt !!
 
Ha en bra dag !
 

Kommentarer
Postat av: Christel

Vilken längtan dina bilder ger, visst är det underbart på Anholt. Det är många år sedan vi seglade dit.

2013-10-25 @ 10:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0