Ny...

 .. Favorit... ja, det blev titeln på den här veckans tolkning av veckans skiss...
och den nya favoriten, ja, som synes så är det en te-sort :-)
kan rekommenderas ! och, tydligen är det så att vitt te, är det som innehåller mest antioxidanter & minst koffein !
 
så här såg skissen ut:
 
 
 
och min tolkning:
 

Har ett nytt "koncept" .. ska utmana mig själv lite och min strukturfascism...
i Årets "runtime-album", så kommer jag ju naturligtvis sätta in allt i kronologisk ordning (ja, nån måtta får det ju vara på utmaningarna ;- ) ), men, ska sluta göra dubbeluppslag !! och, motto är också "använd vad jag har", kommer jobba med enfärgad CS i botten, och sen bara spill... eller lite alternativa grejer ! i LO´n ovan, så har jag ju klippt ut delar från själva lådan ! ( den klarade syratestet strålande )
 
Hej Hopp
 

Kommentarer
Postat av: My Lundström

Å vilken kul idé att använda material från te-lådan! Tack för att du är med och tolkar veckans skiss!

2014-02-22 @ 10:04:17
URL: http://fristad.blogspot.se
Postat av: Anonym

Det syns att du har inspirerats av ScrapMyrans skiss. Härligt färgglad och gillar hur du har använt en teförpackning till en av vimplarna. Tack för ditt bidrag. /Jennie

2014-02-25 @ 15:47:31
Postat av: Camilla

Jättefin tolkning!Tack för att du är med och tolkar Veckans skiss!

2014-02-26 @ 16:17:49
URL: http://designatavcamilla.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0