I brist på bröd...

... får man ju ta limpa... och vi som hade sett fram emot Karlstadsträffen.. men, ja, den blev ju inställd, så, vi hade vårt eget event, ja o min ständiga scrap-parhäst LLK :-), så limpan blev Hjuvik istället...
vi fick en väldigt kreativ, produktiv och mysig helg, och det sista alstret (av totalt 33 LO´s ) för min del blev en tolkning av veckans skiss, nr 8 som såg ut så här:
 
 
och min tolkning, när jag "lekt loss" lite med masker och färg, bidde såhär !
 
 
ja, som seden sig bör, så hade vi program, innehållande hållpunkter, utmaningar och meny såklart, och, vi hade även ordnat med startpaket - Tack Cili In Paper för kalasbra kit ( där jag använde ALLT !!! )
En väldigt lyckad helg mao !!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men så läcker!!Tack för att du är med och tolkar veckans skiss!

2014-03-05 @ 19:29:23
URL: http://designatavcamilla.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0