Kreativ...

.. vecka  !!
först så testade jag silver-lera, en prova-på-grej, som helt klart gav blodad tand, och idag, har jag för första gången försökt mig på att gjuta i betong, och nu står det i källaren och "bränner", så det ska bli spännande o se vad det kan bli av det !! sen har jag gjort ett par klockor, av drivved... och ett par ljuslyktor av gamla glasburkar, men, jag avrundar det hela med ett scrappat bidrag till Cilis Månadstävling !! fotona, är från vår senaste resa, med destination New York, i slutet av november.. Pappret, är såklart inköpt på Cili ;-), ett kit som gjort för NY !!! skissen, vred jag lite på, och bytte cirklar mot flaggorna, men, har ändå följt den rätt så väl ändå :-)
 
så här ser skissen ut:
 
 
och  min tolkning:
 
 
Frihetsgudinnan, är locket på en liten godsiask.. i plåt, ,och all NY-text, är tejp som jag lade på vitt papper...
 
ha en härlig helg !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0