Trodde....

.. att det skulle blivit mer än så här skapat, men, det visade sig att jag dels glömde att hämta mina beställda papper med USA-motiv i fredags, och fotona jag hade beställt från vår tripp till New York inte alls blev som jag hade tänkt mig, såå, det bidde bara en veckans tolkning med mina gamla "5:2"-foton, och den här gången blev det från Språkresan till Hasting 1983 !!
 
så här såg skissen ut, från Veckans #88
 
 
Molnet, fick bli en London-buss istället ;-)
 
och så här bidde det då !
 
 
någonstans där i myllret står jag... med mina jeans o träskor ;-)
 
Det var allt för idag !

Kommentarer
Postat av: Christel

Läckert, gillar ditt bakgrundspapper, fin tolkning, tack för att du är med hos VS!

Postat av: Åsa Johansson

Fin tolkning av skissen! Härliga papper och dekorationer! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

2015-12-22 @ 14:10:40
URL: http://scrapatheltenkelt.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0