Snabbt..

.... och lätt, så var den här skissen tolkad och klar i en handvändning :-)
utrymme för många foton = titta i högen i mitt sk "5:1-projekt" ... där, är det många bilder per LO ;-)

faktum var att jag satt och jobbade hemma, i storm och ösregn ( ja, det kan mao ha varit vilken dag som helst i maj .... ) och, så gick strömmen, så, vad göra ?! såg mig omkring, och kunde kolla skissen via telefonen, och, ja, 20 min senare så var det klart !!
 
Skissen såg ut så här, och är hämtat från Veckans Skiss #66
 
 
 
och min tolkning ( som blev sådär i färgåtergivelsen och med en skärpa som man skulle kunna önska lite mer om .. )
 
 
det är alltså från en weekend för den hästälskande... mao Gothenburg Horse Show 1988 !!
 
och, av bara farrten så blev detta en dubbel ! ( inte såå vanligt numera för mig som förut alltid gjorde dubbel LO )
 
och, men andra sidan så blev det såhär ihop !
 
 
den stora favoriten då var ju såklart Hugo Simon... som såklart är med på bild :-)
liksom favorit-hästen, som det året var Japeloupe .....! den lilla godingen som inte var hög över havet, men hoppade hus.... ( för gamla hästälskare, så var det väl tiden mellan Gladstone och Milton...)
 
det var allt för den här veckan ! eller ja, i alla fall för idag, 
kan ju hända att det kommer mera, det vet man aldrig :-)
bilder finnes ju...
från helgen som var så har det dessutom fyllts på i form av Studenfoton, liksom fölfoton :-) !!
 
Ha en det så länge...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christel

Fin tolkning, gillar att du ritat runt rutorna och dina färger! Tack för att du är med och tolkar VS!

Postat av: Åsa Johansson

Härlig tolkning av skissen! Väldigt färgmatchande LO! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

2015-06-08 @ 18:38:33
URL: http://scrapatheltenkelt.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0