För...

... omväxlings skull, så bidde denna tolkning av Veckans Skiss #55 i form av ett kort istället för mina sedvanliga LO´s !! Den kändes helt enkelt mer som en kortskiss, eller så var det bara så att jag skulle göra ett kort ;-)
Det överlämnades i alla fall i fredags till mina fantastiska "syrror" på Strålbehandligen, då det var min 34:e och sista strålning...., och de har varit helt grymt goa o gjort mina dagliga besök så bra som de bara kunde bli, och, framför allt... stått ut med mig ;-) !!
Texten som blev lite suddig på fotot är "bästa teamet i rum 7"
 
 
Hoppas på att det blir mer alster inom kort, 
MEN,  vad händer idag, jo.... taperunnern TOG SLUT !!! ve o fasa....
jag som nu efter dagliga besök till "stan" lovat mig själv att inte lämna hemmet på en vecka, fick vackert snabbt som attan gå in o beställa på nätet,och hålla tummarna för snabb leverans från Cili, så, istället för att ägna morgondagen åt scrappande som jag hade tänkt, så får jag väl ägna dagen åt att planera scrappande istället, printa bilder, och kanske sortera i mina låddor bland dekorationer o stämplar, är nog välbehövligt... så, det kanske finns en mening med allt ändå !! För det gör det väl ?? Finns en mening med allt som händer.....
 

Kommentarer
Postat av: ÅsaJ

Kul att du gjort ett kort och dessutom med en sån fin tanke bakom. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

2015-03-24 @ 17:34:31
URL: http://scrapatheltenkelt.blogspot.se/
Postat av: Christel

Jättefint kort, alltid roligt att se olika tolkningar. Gillar fågelraden med en förhoppning om att du kan lämna Strålbehandlingen. Tack för att du tolkar VS!

2015-03-25 @ 08:36:40
URL: http://titteovergaard.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0