Tårfyllt..

.... avsked... var det förra veckan när våra underbara goa vänner Liv o Magnus hade sin avseglingsfest (som inte gick av för hackor ;-) ) och sedan då helt enligt tidsplan släppte tamparna 14.00, 1/5, för att ge sig ut och förverkliga sin dröm !! 3,5 år är planen att de ska vara ute ... segla långt och länge !! MEN, de ska ju inte tro att de behöver vänta så länge innan vi ses igen såklart :-) De kommer allt att få besök lite här och var under resans gång hoppas jag !
För den som vill följa dem på resan, så kan man göra det här i deras blogg !!

Bilderna från deras avsegling, fick bli föremål för tolkning veckans skiss #62
 
 
 
Jag dammade av mina gamla akvarellfärger och skickade med dem de här på resan !

 
 
 
Det var allt för den här gången !!
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Johansson

Härlig tolkning av skissen! En riktig marin känsla. Kul att du fick med så många foton. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

2015-05-11 @ 18:11:30
URL: http://scrapatheltenkelt.blogspot.se/
Postat av: Christel

Jättefin layout och vilka fina tavlor dom fick. Jag som är seglare fick ett sug i magen, skall kolla deras blogg! Tack för att du tolkat VS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0