Förra ....

... helgens foton, blev föremålen för tolkningen av veckans skiss #81
 
Skiss:
 
 
Följde den rätt så väl, förutom att jag spegelvände den..
så här blev min tolkning:
 
 
det var magiskt vackert ljus denna em/kväll vid Stånge Huvud, och här kommer fotona i lite större format..
 
 
 
 
 
 
Är ju inte direkt första bilderna jag tar på Stånge huvud, och garanterat inte de sista, men, för det mesta, så brukar bilderna vara tagna från andra hållet, dvs nerifrån vattnet och uppåt...
 
Ha en skön helg !
själv ska jag scrappa heeela helgen lång på :
 
 
tillsammans med min ständige vapendragare i alla pysselsammanhang - LiseLotte :-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christel

Vilka vackra foton och en fin layout har du gjort av dessa, kul med det utklippta fotot.Tack för att du tolkar VS! Ha det så kul på mässan, vi ses kanske?

Postat av: Åsa Johansson

Fin tolkning av skissen! Kul att du har skrivit din journaling som i vågor! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

2015-10-26 @ 12:32:42
URL: http://scrapatheltenkelt.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0