Pendlar..

... ja, jag pendlar ju några mil till jobbet, och har så gjort större delen av mitt arbetsliv ! jag tycker det är helt ok, under vissa förutsättningar, att jag har en go o bekväm bil, är ju såklart nummer ett, men, att ha frihet att kunna välja sina tider och slippa sitta i den värsta rusningstrafiken, men, också stunden som blir ens egen, och då med en go latte och en god bok, gör att det faktiskt är helt OK att pendla !! Den här veckans skiss, fick bli tolkad utifrån just min pendling, och den liksom bara "satt", med ett foto, och sedan papprena till... som symboliserar mina bönor o böcker :-) !!
 
Just nu lyssnar jag alltså på den nya Millenium-boken, och förväntningarna är ju höga såklar, då den första triologin var bland det absolut bästa jag läst ( säger man läst när man lyssnar på talbok !?! ) ... men, än så länge så levererar den och Stefan Sauk som uppläsare, kan också rekommenderas... han är riktigt bra ! Nåväl...
 
så här ser skissen ut:
 
 
och min tolkning, även om jag inte följde den slaviskt... så blev jag ändå rätt nöjd ;-)
 
 
 
Hej hopp !

Kommentarer
Postat av: Christel

Härlig tolkning med ett trevligt (?) minne för framtiden. Så passande papper och upplägg! Tack för att du är med och tolkar VS!

Postat av: Åsa Johansson

Snygg tolkning! papper och färger passar perfekt! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

2015-10-26 @ 12:40:03
URL: http://scrapatheltenkelt.blogspot.se/
Postat av: Gunilla R

Så jättefin den är, nu fick jag en massa inspiration!

2015-10-29 @ 07:35:02
URL: http://gunillaskreativa.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0