Lite...

.. pysslat här... o lite där, har resulterat i följande !
 
Först ut - skisstolkning från SWE - v32 
 
 
 
 
Ja, jag vände o vred lite, och titel bidde det ingen, fick räcka med texten från "whiskey-passet" !
 
Nästa ut, även den från Irlands-seglingen... och ännu en skiss-tolkning från SWE
 
 
 
 
Nästa alster, är från kramkalaset i Belfast, även den skiss, fast från Veckans skiss:
 
 
 
 
Sist ut i raden är ännu en skiss ( hmm, svårt o slita mig ;-) ), från SWE, en dubbel som passade bra till bilderna från Caledonian Canal !
 
 
Klicka på dem för större format...
 
 
 
Japp, det var allt för idag !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christel

Oj, här har det scrappats och med en massa härliga seglarfoto! Fina layouter allihop, en njutning för mig som seglat i samma vatten. Du har använt många foto på några vilket du har gjort jättebra. Jag tackar särskilt för tolkningen med en fin doodling av VS!

Postat av: Åsa Johansson

Oj så kreativ du har varit! Fin tolkning av skissen, som Christel har gjort, hos oss på Veckans Skiss. Gillar jättemycket att du har skrivit texten runt hjärtat. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

2015-09-07 @ 18:45:41
URL: http://scrapatheltenkelt.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0