160116

... mina siffror :-), och den dagen, var första gången på över ett år som jag återigen satt på hästryggen ! detta dokumenterades ju såklart... och hästen jag sitter på är en av mina favoriter, och en av mina bäster vänners häst ( och tom egen uppfödning... på den tiden "det begav sig", så tävlade hon mamman till den här som heter Mollie, och som i sin tur också fått sig ett föl som numer är 4 år !
 
nåväl, fotot passade bra till veckans skiss, även om om jag fick rotera den lite då fotot var stående, och tyvärr så blev fotot lite mörkt här på kvällskvisten när det skulle digitaliseras, men, så kan det va...
 
skissen, som för övrigt är årets första, men #91 på Veckans skiss ser ut såhär:
 
 
 
och min tolkning:
 
 
kan ju säga att det var en smula småkallt ;-) och det singlade ner lite glitter från skyn...
 
Ha det !
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Johansson

Härlig tolkning av skissen! Gillar hur du har matchat dina papper med varandra. Snyggt! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

2016-01-18 @ 15:52:27
URL: http://scrapatheltenkelt.blogspot.se/
Postat av: Christel

Jättefint layout, så passande vilsamma färger och jag gillar att du vänt på skissen. Tack för att du är med hos VS!

2016-01-19 @ 08:25:11
URL: http://titte.overgaard.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0