Årets..

... första utmaning hos Cili lyder såhär:
 
"Jag vill att du gör en layout som handlar om dig och har ett foto på dig! Vad du vill berätta om spelar ingen roll, så länge det handlar om dig!"
 
Jag valde att göra en LO till mitt BOM-album, om 2015, som var ett väldigt annorlunda och märkligt år, en del resor, men den tuffaste och kanske mest oväntade, var ju ändå min sk cancer-resa .... hela storyn om detta år är flera sidor lång, och den jag har jag skrivit och "gömt" i en ficka på sidan, och kan ju såklart tas fram o läsas :-). 
Jag fick också använda min nya favorit-stämpel, fjädern ( inköpt på Cili såklart ;-) ), och fotot, är taget i våras, efter ett par veckor av strålningen, innan den började sätta sina spår.... och för den uppmärksamme, så är det samma foto jag har som profilbild lite här o där ....
 
Så här blev resultatet !
 
 
 
och för ovanlighetens skull så bjuder jag på lite närbilder !
så här ser det ut när man tar fram texten..
 
 
fjädrarna i hatten ;-)
 
 
Tyckte texten på den här stämplen passade rätt bra...
och, så är det "fokusorden" från 2015...
 
 
Ja, det var allt för den här gången !
Happie scrapping :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0