God Fortsättning...

... på 2016 !!! Ett år som bara kan bli bra ;-)
16... är ju  liksom mitt tal, och så mycket märkligare än förra året, kan det väl knappast bli!
nåväl, 
jag börjar detta året med avslutet på 2015, som blev tolkningen av Veckans Skiss Julutmaning !
 
inte nog med att det är en skiss, det är dessutom en bingobricka OCH följande tema:
"alstret skall gå i vinterns färger det vill säga vitt och vinterblått."
 
men, den här gången så var det lätt som en plätt, och den scrappade nästan sig självt :-)
i bingobrickan, så valde jag raden med Wellpapp, färgstänk & enameldots...
dock vet jag inte vad enameldots är ;-), och för säkerhets skull, så googlade inte på det, utan tog vad jag hade, och i min värld, så får de "dotsen" vara såna helt enkelt ..... 
 
skissen:
 
 och mitt resultat, som jag blev riktigt nöjd med :-)
( fjädern... är ny favorit, och "min" julklapp till mig själv ;-) )
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Johansson

Snyggt att du har sprayat över stjärnor och snöflinga. Fjädrarna är superfina! Bra tolkning!!! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

2016-01-04 @ 15:03:35
URL: http://scrapatheltenkelt.blogspot.se/
Postat av: Christel

En härlig tolkning med de fina färgerna, det rivna pappren, härligt foto och ett bra slut ser det ut som. Tack för att du är med hos VS! Och ett Gott Nytt 2016!

2016-01-05 @ 09:39:04
URL: http://titte.overgaard.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0